• Naslovna
  • Često postavljana pitanja (FAQ)

Često postavljana pitanja (FAQ)

KOJI NAČINI PLAĆANJA SU MOGUĆI?

Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće gotovinski direktno kuriru kada donese pošiljku (pouzećem) i bezgotovinski na naš račun 220-137421-79, TR FASHION GARAGE 024, Preradovićeva 9, Subotica, ProCredit Bank A.D.- Beograd.

U KOJE VREME DA OČEKUJEM DOSTAVU PAKETA?

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće najkasnije u roku od 7 dana od dana porudžbe. Kurirska sluzba vrši dostavu radnim danom do 16h,a subotom do 14h, a pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Nakon 16h radnim danima i 14h vikendom, dostava paketa nije moguća. Ukoliko niste uspeli preuzeti paket i on nam je vraćen, molimo da nas što pre kontaktirate.

ŠTA AKO ME KURIR NE NAĐE?

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je pozvao.

DA LI PORUČENI ARTIKAL MOŽE BITI VRAĆEN AKO NE ODGOVARA i DA LI VRAĆATE NOVAC?

Da, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača prihvatamo zamenu i povrat za novac poručenih artikala u roku od 14 dana od dana kada vam je predmetni artikal isporučen i to pod uslovom da nema vidljive tragove nošenja. Rok od 14 dana se računa od prvog narednog dana od isporuke paketa na vašu adresu. Zamenu i povrat regulišemo u skladu za ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA i primena pomenutog Zakona ima prirotitet u odnosu na uslove korišćenja web sajta i uslove kupovine navedene na stranici.

DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI AKO JE KORIŠĆENA?

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabanai po mogućnosti vraćena u originalnoj ambalaži.

U SLUČAJU POVRATA ILI ZAMENE DA LI ROBA MORA BITI VRAĆENA U ORIGINALNOJ AMBALAŽI?

Na osnovu Zakona o Zaštiti potrošača – ne mora. Ali s obzirom da originalna ambalaža utiče na vrednost proizvoda, molimo vas da paket vratite kako ste ga dobili kako bismo isti mogli prodati dalje u originalnoj neoštećenoj ambalaži.

KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU ZAMENE I POVRATA?

U slučaju zamene i povrata Vi snosite troškove i povratne poštarine do nas i ponovnog slanja zamenskog artikla.

KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU REKLAMACIJE?

Sve troškove u slučaju da reklamirate proizvod snosite Vi, a kada se utvrdi razlog i opravdanost reklamacije u slučaja kada odgovornost snosimo mi, svi nastali troškovi dostave u svim pravcima će Vam biti refundirani.

KAKO SE UTVRĐUJE DA LI JE REKLAMACIJA OPRAVDANA?

Nakon što ste nam poslali reklamaciju, artikal šaljemo na nezavisno veštačenje u odgovarajuću laboratorija za kontrolu kvaliteta naznačenu na deklaracija te na osnovu njihovog mišljenja i informacija koje imamo donosimo konačnu odluku o opravdanosti reklamacije.