• Naslovna
  • Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Poštovani kupci,
Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko internet stranice www.hophopshop.rs smatra prodajom na daljinu. Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja svakom kupcu uz isporučenu robu i dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti kurirskom službom BEX (0116555000) o sopstvenom trošku zajedno sa predmetnim artiklom na sledeću adresu: TR FASHION GARAGE 024, Preradovićeva 9, 24000 Subotica, 0692200690. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti. Molimo da paket pošaljete tako da se isporuči isključivo na adresu našeg sedišta, radnim danima od 8-16h i isključivo kurirskom službom jer nemamo mogućnost odlaska po pakete u Poštu, niti zaprimavanje paketa van radnog vremena, subotom i nedeljom. Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u usmenom obliku telefonom, pisanom ili elektronskom obliku. U slučaju da ne dobijete odgovor u roku od 8 dana molimo Vas da nas kontaktiratena broj 0692200690. Uz potvrdu ćemo Vam poslati još jednom i uputstvo o načinu vraćanja robe putem SMS kako bi nam ostalo u evidenciji. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i po mogućnosti u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža nikako nije uslov za vraćanje). Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u roku od 8 dana obavestićemo kupca o ishodu reklamacije. Krajnji rok za realizaciju reklamacije je 14 dana od dana povrata robe. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, i to iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana povrata.