Uslovi kupovine

POMOĆ PRI KUPOVINI

Pomoć pri online kupovini možete dobiti putem e-mail: obucahophopshop@gmail.com ili našeg call centra na telefon 069/2200690 (radnim danima od 8 do 16 časova i vikendom od 12-20h) kao i na našim zvaničnim Instagram i Facebook profilima @obucahophop.



DOSTAVA

Dostavu poručenih artikala obavljamo u saradnji sa kurirskim službama i to samo na teritoriji Srbije.



Nakon primanja Vaše porudžbine i kontrole ispravnosti artikala, poručene artikle preuzima kurir isti dan (za porudžbine do 15h) i dostavlja Vam ih u roku od 1-2 radna dana. Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti da izvršimo isporuku poručene robe, obavestićemo Vas telefonski. U slučaju da tokom isporuke dođe do neke izmene (izmena adrese, broja telefona, vremena dostave i dr.) molimo da nas kontaktirate što pre kako bismo pokušali prijaviti izmene kurirskoj službi. Kurirska služba dostavlja pakete radnim danima od 8 do 16h i vikendom od 8 do 14h.
Cena dostave za pošiljke težine do 5 kg je 210 RSD.

Plaćanje se vrši pouzećem ili na tekući račun na zahtev kupca. Lično preuzimanje poručenih artikala nije moguće.



KAKO PORUČITI?

SVA PITANJA VEZANA ZA KUPOVINU NA DALJINU regulišemo u skladu za ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA i primena pomenutog Zakona ima prirotitet u odnosu na uslove korišćenja web sajta i uslove kupovine navedene na stranici www.hophopshop.rs.



ODABIR ARTIKLA

PRILIKOM PRISTUPA NAŠEM SAJTU NA VRHU STRANICE NALAZI SE MENI SA OPCIJOM KATEGORIJE. IZBOROM NEKE OD KATEGORIJA MENIJA OTVARA SE STRANICA SA IZLISTANIM PROIZVODIMA. NAKON ŠTO STE ODABRALI PROIZVOD KOJI ŽELITE DA KUPITE POTREBNO JE DA ODABERETE VELIČINU. NAKON ŠTO STE TO URADILI POTREBNO JE DA KLIKOM NA DUGME “DODAJ U KORPU” STAVITE ARTIKAL UBACITE ARTIKAL U KORPU I PREĐETE NA IZVRŠAVANJE PORUDŽBINE. ARTIKAL KOJI ŽELITE MOŽETE DA PRONAĐETE I POMOĆU BRZE PRETRAGE. U GORNJEM DESNOM DELU IZNAD MENIJA NALAZI SE LUPA SA PROSTOROM ZA UNOS TEKSTA. TU MOŽETE UKUCATI ŽELJENU ŠIFRU ZA BRZ PRONALAZAK ARTIKLA.



KUPOVNA KORPA

SADRŽAJ VAŠE KORPE MOŽETE POGLEDATI U SVAKOM TRENUTKU KLIKOM NA SLIČICU KORPE SA DESNE STRANE SVAKE STRANICE. PROIZVODE MOŽETE UNOSTITI U KORPU SVE DOK NE NARUČITE SVE ŠTO ŽELITE. PROIZVODE KOJE STE UNELI U KUPOVNU KORPU MOŽETE IZBACITI IZ KORPE KLIKOM NA OPCIJU “BRIŠI STAVKU” (MALA CRVENA KORPICA).



KUPOVINA

DA BISTE PORUČILI PROIZVODE UNETE U KORPU POTREBNO JE DA U SKRAĆENOM PRIKAZU KORPE KLIKNETE NA DUGME “PORUČI”, NAKON ČEGA ĆE VAM SE PRIKAZATI STRANICA SA SVIM ARTIKLIMA KOJE STE DO TADA UNELI UKORPU. KLIKOM NA DUGME PORUČI BIĆE VAM ZATRAŽENO DA UNESETE PODATKE ZA DOSTAVU. FORMULAR KOJI POPUNJAVATE PRILIKOM REGISTRACIJE POTREBNO JE DA POPUNITE TAČNO I U POTPUNOSTI SA SVIM PODACIMA. CEO PROCES NEĆE VAM ODUZETI VIŠE OD 5 MINUTA.



NAČIN PLAĆANJA

TRENUTNO POSTOJI DOSTUPNA OPCIJA ZA PLAĆANJE PRILIKOM POUZEĆA UGOTOVINI I ONA JE JEDINA KOJOJ MOŽETE DA PRISTUPITE. U SLUČAJU DA ŽELITE PLAĆANJE PUTEM RAČUNA NAZNAČITE TO U NAPOMENI PA ĆEMO VAS KONTAKTIRATI.



ZAVRŠETAK PORUČIVANJA

NAKON ŠTO STE SVE PODATKE UNELI I PRIHVATILI USLOVE KUPOVINE KLIKOM NA DUGME PORUČI, PRIKAZAĆE VAM SE OBAVEŠTENJE O USPEŠNO POSLATOJ PORUDŽBINI I SLANJU.



KAKO DA ZNAM DA SAM USPEŠNO PORUČIO/LA ARTIKAL?

UKOLIKO VAM SE NAKON UNETIH PODATAKA I POTVRDE POJAVILA NA EKRANU PORUKA „VAŠA PORUDŽBENICA JE USPEŠNO EVIDENTIRANA USKORO OČEKUJTE PAKET“, USPEŠNO STE ODRADILI PORUDŽBINU.



ROK ISPORUKE

NAKON ŠTO STE IZVRŠILI PORUDŽBINU ARTIKAL MOŽETE DA OČEKUJETE NA ADRESI U NAREDNIH 1-2 RADNIH DANA. DOSTAVU PAKETA VRŠI KURIRSKA SLUŽBA.



USLOVI PORUČIVANJA

Porudžba putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU". Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Nakon toga kontaktiraćemo vas samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo ili u slučaju nedoumica oko vaše napomene ili unetih podataka. U slučaju da su svi podaci tačno uneti i da na stanju imamo traženi artikal, nećemo vas kontaktirati već će vam kurir dostaviti paket naredni radni dan od dana slanja paketa i to - Paketi poručeni do 15h radnim danima šalju se isti dan, a nakon 15h prvi naredni radni dan.

Trudimo se da stanje i veličina modela na sajtu budu ažurni, ali zbog dinamičnosti tržišta i mogućnosti slučajnih grešaka postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu u traženoj veličini. Ova napomena se prvenstveno odnosi na modele iz predhodnih kolekcija. Ukoliko se dogodi ovakav slučaj naša prodajna služba će vas o tome obavestiti putem telefona i ponuditi Vam alternativu.

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe pouzećem (ili preko računa ako ste to tražili u Napomeni tokom poručivanja), a kuriru plaćate uz troškove modela koje ste naručili i troškove dostave koji su iskazani u odeljku DOSTAVA i iznose 210 RSD na teritorijii RS za paket do 5kg težine.

U slučaju da ste već uplatili model direktno preko računa kada smo Vas kontaktirali, kuriru plaćate samo troškove dostave. Ukoliko ste se odlučili za kupovinu preko računa, nemojte uplaćivati dok Vas mi ne kontaktiramo i ne pošaljemo vam podatke i instrukcije za uplatu.



NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

KOJI NAČINI PLAĆANJA SU MOGUĆI?

Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće gotovinski direktno kuriru kada donese pošiljku (pouzećem) i bezgotovinski na naš račun 220-137421-79, TR FASHION GARAGE 024, Preradovićeva 9, Subotica, ProCredit Bank A.D.- Beograd.



U KOJE VREME DA OČEKUJEM DOSTAVU PAKETA?

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće najkasnije u roku od 7 dana od dana porudžbe. Kurirska sluzba vrši dostavu radnim danom do 16h,a subotom do 14h, a pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Nakon 16h radnim danima i 14h vikendom, dostava paketa nije moguća. Ukoliko niste uspeli preuzeti paket i on nam je vraćen, molimo da nas što pre kontaktirate.



ŠTA AKO ME KURIR NE NAĐE?

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je pozvao.



U KOJE VREME DA OČEKUJEM DOSTAVU PAKETA?

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće najkasnije u roku od 7 dana od dana porudžbe. Kurirska sluzba vrši dostavu radnim danom do 16h,a subotom do 14h, a pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Nakon 16h radnim danima i 14h vikendom, dostava paketa nije moguća. Ukoliko niste uspeli preuzeti paket i on nam je vraćen, molimo da nas što pre kontaktirate.



ŠTA AKO ME KURIR NE NAĐE PUTEM TELEFONA PRE DOSTAVE?

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli. Prema poslovnoj politici kurirskih službi, kurir nema obavezu dostave paketa u slučaju da se niste javili prethodno na telefon kada vas je pozvao.



DA LI PORUČENI ARTIKAL MOŽE BITI VRAĆEN AKO NE ODGOVARA i DA LI VRAĆATE NOVAC?

Da, na osnovu Zakona o zaštiti potrošača prihvatamo zamenu i povrat za novac poručenih artikala u roku od 14 dana od dana kada vam je predmetni artikal isporučen i to pod uslovom da nema vidljive tragove nošenja. Rok od 14 dana se računa od prvog narednog dana od isporuke paketa na vašu adresu. Zamenu i povrat regulišemo u skladu za ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA i primena pomenutog Zakona ima prirotitet u odnosu na uslove korišćenja web sajta i uslove kupovine navedene na stranici.



DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI AKO JE KORIŠĆENA?

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabanai po mogućnosti vraćena u originalnoj ambalaži.



U SLUČAJU POVRATA ILI ZAMENE DA LI ROBA MORA BITI VRAĆENA U ORIGINALNOJ AMBALAŽI?

Na osnovu Zakona o Zaštiti potrošača – ne mora. Ali s obzirom da originalna ambalaža utiče na vrednost proizvoda, molimo vas da paket vratite kako ste ga dobili kako bismo isti mogli prodati dalje u originalnoj neoštećenoj ambalaži.



KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU ZAMENE I POVRATA?

U slučaju zamene i povrata Vi snosite troškove i povratne poštarine do nas i ponovnog slanja zamenskog artikla.



KO SNOSI TROŠKOVE DOSTAVE U SLUČAJU REKLAMACIJE?

ve troškove u slučaju da reklamirate proizvod snosite Vi, a kada se utvrdi razlog i opravdanost reklamacije u slučaja kada odgovornost snosimo mi, svi nastali troškovi dostave u svim pravcima će Vam biti refundirani.



KAKO SE UTVRĐUJE DA LI JE REKLAMACIJA OPRAVDANA?

Nakon što ste nam poslali reklamaciju, artikal šaljemo na nezavisno veštačenje u odgovarajuću laboratorija za kontrolu kvaliteta naznačenu na deklaracija te na osnovu njihovog mišljenja i informacija koje imamo donosimo konačnu odluku o opravdanosti reklamacije.



PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

Na osnovu člana 58. a u vezi članova 54. I 56. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon), kao i Zakona o trgovini (‘’Sl. glasnik RS’’ br. 53/10), osnivač PR ‘’ TRFASHION GARAGE 024” dana 15.01.2016 godine donosi:

PRAVILNIK O ZAŠTITI POTROŠAČA I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

I OPŠTE ODREDBE

Član 1.

Prodavac prodaje robu na malo potrošačima na način da vodi računa o pravu potrošača na zaštitu i da prodaju obezbedi pod jednakim uslovima na tržištu za sve potrošače.

Član 2.

Prodavac prilikom prodaje robe ne sme vršiti diskriminaciju potrošača na neki od načina predviđenih odredbama Zakona o potrošačima.

Član 3.

Potrošač je svako fizičko lice koje kupuje robu za lične potrebe ili potrebe svog domaćinstva.

Član 4.

Ako je proizvod u prodaji, a služi kao izložbeni primerak na takvim proizvodima mora da stoji naznaka „uzorak“ ili „nije za prodaju“. Isto tako ako se prodaje roba sa nedostatkom, ta roba mora fizički biti odvojena od ostale robe sa vidljivim nazivom ‘’roba sa nedostatkom’’.



II PRAVA I OBAVEZE POTROŠAČA

Član 5.

Potrošač ima pravo da kod trgovca na malo vrši kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe, ima pravo na pravnu sigurnost i informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe prema deklaraciji za svaku pojedInačnu robu, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima, pravo na obeštećenje kada je to opravdano.

Član 6.

Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima.

Član 7.

Potrošač nema pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako reklamira van zakonom propisanog roka.

Član 8.

Potrošač ima pravo da od prodavca dobije tačne, potpune, i jasne informacije o stvarnim svojstvima i karakteristikama robe koju želi da kupi: osnovnim obeležjima robe koju želi da kupi, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu reklamacije, roku za reklamacije i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 16. Zakona o zaštiti potrošača.

Član 9.

Potrošač ima pravo da se upitom na e-mail: obucahophopshop@gmail.com ili na broj 0692200690 informiše o svojim pravima uvidom u Zakon o zaštiti potrošača i Pravilnik o načinu rešavanja reklamacija.

Član 10.

Prodavac nije u obavezi evidentiranja prometa putem fiskalne kase s obzirom na šifru delatnosti 4791 za koju ne postoji obaveza evidentiranja prometa putem fiskalne kase.



III OBAVEZE PRODAVCA

Član 11.

Prodavac vrši prodaju robe poštujući odredbe zakonskih propisa koje se odnose na zaštitu zdravlja i sigurnost potrošača, kao da vrši prodaju na način da se zaštite ekonomski interesi potrošača.

Član 12.

Prodavac prodaju ne sme uslovljavati na način da prodaju jedne vrste robe veže prodajom druge robe.

Član 13.

Prodavac ne sme obmanjivati potrošače na način da daje netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i karakteristikama robe.

Sva roba u prodaji mora biti propisno deklarisana i podaci na deklaraciji se ne mogu menjati od strane prodavca.

Član 14.

Prodavac je obavezan da proda potrošaču količinu koju traži ako ima tu količinu na raspolaganju.

Član 15.

Potrošaču se propisno ima upakovati roba, ako nije u propisanoj ambalaži (kutije). Ako se na zahtev potrošača vrši posebno pakovanje u pojednačne kese ono se ne sme naplaćivati.



IV POSTUPAK REKLAMACIJE

Član 16.

Potrošač reklamaciju može izvršiti samo u pisanoj formi, odnosno u formi Reklamacione izjave koju šalje nazad zajedno sa robom koju reklamira.

Potrošač ima mogućnost povraćaja novca ili zamene proizvoda u roku od 14 dana od dana kupovine za robu, ukoliko je istu nabavio putem internet prodaje, bez da postoji reklamacija na robu kupljenoj na ovaj način (bez objašnjenja) pod uslovom da robu vrati u original amabalaži u kojoj je isporučena.

Potrošač ima pravo prigovora - reklamacije na kupljeni robu, u roku od 24 meseca od dana kupovine.

Potrošač može reklamaciju podneti i u pismenoj u formi. Za reklamacije za kupljenu robu putem internet prodaje potrošač može uložiti pismeni prigovor pismeno i na e-mail adresu obucahophopshop@gmail.com ili pisanom porukom na telefon 0692200690 odnosno na zvaničnoj Facebook stranici @obucahophop.

U zapisnik o reklamaciji se unose sledeći podaci:

  1. naziv robe
  2. ime, prezime, adresa i kontakt telefon potrošača - primaoca
  3. datum prodaje
  4. datum reklamacije
  5. opis nedostatka na robi prema opisu potrošača
  6. zahtev potrošača ( otklanjanje greške kod robe , zamena ili vraćanje novca)
  7. primedbe prodavca - u vezi sa reklamacijom, posebno da li je do reklamacije došlo zbog pogrešnog rukovanja od strane potrošača ili je posledica greške prodavca (proizvođača)
  8. potpisi potrošača i lica ovlašćenog za primanje reklamacija.

Zapisnik se sastavlja u dva primerka, od kojih se jedan ostaje potrošaču, jedan primerak ostaje prodavcu.

Član 17.

Lica ovlašćena za odlučivanje o reklamacijama su određena Odlukom.

Ovlašćeno lice može odbaciti kao neosnovan prigovor - reklamaciju potrošača, ako nesumnjivo utvrdi da je nedostatak na robi nastao krivicom potrošača, odnosno usled nepridržavanja uputstva za upotrebu, odnosno ako roba-proizvod nije korišćen i održavan u skladu sa deklaracijom na robi.

Član 18.

Ukoliko lice ovlašćeno za odlučivanje o reklamacija oceni reklamaciju opravdanom, obaveštava pismenim i usmenim putem potrošača o svojoj odluci, I preduzima mere u skladu sa zahtevom potrošača:

  1. da se izvrši zamena kupljene robe za novu robu, odnosno robu odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
  2. da mu se vrati iznos plaćen za tu robu u visini maloprodajne cene te robe na dan vraćanja ili
  3. otkloni nedostatke na robi.

Ako ovlašćeno lice proceni da reklamacija nije opravdana, o tome isto u pismenoj formi obaveštava poslovođu a isti potrošača u pismenoj formi, uz jasno navođenje razloga neprihvatanja reklamacije.

Ukoliko Kupac nakon telefonskog ili ličnog kontakta odbije da primi robu koja nije opravdana reklamacija, u roku od tri radna dana, ovlašćeno lice će brzom poštom dostaviti na kućnu adresu kupcu robu sa obrazloženjem iz kojih razloga se ne prihvata reklamacija.

Član 19.

Ako je od izvršene kupovine proteklo više od 24 meseca, ovlašćeno lice će odbiti zahtev potrošača za reklamaciju.

Član 20.

Ako ovlašćeno lice smatra da je reklamacija potrošača opravdana, a potrošač zahteva zamenu reklamirane robe robom iste vrste, uradiće zamenu odmah i dostaviti je najkasnije u roku od 15 dana ukoliko nije odmah raspoloživa.

Član 21.

Ako je reklamacija opravdana, a potrošač zahteva da mu se vrati novac, potrošaču će se novac vratiti po maloprodajnoj ceni reklamirane robe na dan kada je obuću, odnosno robu kupio.

Član 22.

Ako je reklamacija potrošača osnovana, potrošač može da zameni reklamiranu robu, robom druge vrste.

Član 23.

Reklamacijama podleže i roba kupljena na akcijama, sniženjima i rasprodajama.Reklamaciji ne podleže roba koja se prodaje sa oznakom ‘’roba sa nedostatkom’’.

Član 24.

Za maloletna lica reklamaciju mogu izvršiti samo roditelj odnosno staratelj.



V POSEBNI – SLUČAJEVI REKLAMACIJE

Član 25.

Ako se reklamira roba i utvrdi nedostatak koji je nastao kod proizvođača prodavac je obavezan o nedostatku obavestiti dobavljača.



VI NAKNADA ŠTETE

Član 26.

Potrošač ima pravo da u slučaju uništenja, gubitka ili oštećenja robe tokom transporta traži isporuku nove robe, a u slučaja slanja robe na zamenu ili reklamaciju da mu se na ime naknade štete isplati novčana vrednost u visini maloprodajne cene te robe na dan vraćanja.

Član 27.

Pravo iz člana 26 Pravilnika potrošač ostvaruje podnošenjem zahteva. Lice koje je dovelo do uništenja, gubitka ili oštećenja robe dužno je u roku od 8 dana od dana podnošenja zahteva da postupi po zahtevu.



VII ZAVRŠNE ODREDBE

Član 31.

Potrošač je ovim Pravilnikom obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe, gde i kome se podnosi reklamacija kao i ostalim odredbama.

Za sve što ovim Pravilnikom nije obuhvaćeno primenjivaće se odredbe Zakona o zaštiti potrošača.


Podržite nas na Facebooku





HopHopShop